Sunday 22 July 2018

Sample Laneige

Yeaayy berjaya sign up untuk dapat trial fresh calming toner dengan bb cushion dulu aku pernah bebel amek sample bb cushion sejebik jugak dengan yang nie hahaha

Aku ingatkan just dapat toner sekali baca balik aikk dengan bb cushion sekali so okey lah ingatkan toner dengan moisturizer

Haishh bila lah dapat pakai laneige pulak kan SA kerek dia dah macam cool down kot sebab muka aku asyik amek sample jek wawawa abis dah dapat free sample amek jek lah tak kan nak tengok pulak kan

Satu packet tu boleh pakai 2 kali maybe nak try if sesuai syok jugak cuma aritu bau kat sephora aiseyy kureng but tu boleh tolak tepi gitukk

Yeaayy dapat jugak rezeki ada yang best asyik sample habis jek so masa memula nak redeem tu si kakak nampak kat fb dia so rezeki lah kan aku jarang sikit scroll fb hmm

Umairah nampak then dia nak redeem sekarang but cannot lah confirm fully redeem so aku ajar dia pergi fb like page then click redeem but using ic mak dia sebab umur dia belom cukup lagi kan

Leceh la bila dah dapat but cannot redeem sebab tak sempat so aku kena tengok betol betol and make sure boleh pergi redeem baru sign up kalau tak terpaksa lepaskan ia berlalu pergi uhukkk

Tak sabar nak try ~

No comments:

Post a Comment