Thursday 19 July 2018

Pakai Nail Polish

Dapat jugak pergi daiso beli earphone ingatkan dah tak ada GST back RM5 rupanya tak ala lupa dah harga after GST

Sengaja beli 2 so ada spare kalau apa apa hal but as usual mampu berdoa agar ianya tak buat hal or rosak lah as long jaga secara properly and use pon tak ganas ganas gitukkk

Si umairah pakai dah dekat 3 bulan tak rosak both can use wahh aku punya paling cepat jahanam one week tapi masa tu share dengan yayaz kan

Hope nie boleh use lama lah hihik

Tadaaa settle urusan daiso plus toilet plus beli air tu yang masuk sephora niat di hati nak main swatch makeup sekali umairah ajak tengok nail polish apa lagik jomm sela nie aku tak pernah pulak tengok huhuhu

Umairah paint nail dia so aku pon join sekali tu yang main campur color lepas tu rosak sikit sebab langgar plastic before kering and comot di sekeliling nie dah okey sikit maybe kena air banyak kot

Kebetulan period boleh lah pakai masa dah settle paint umairah tanya asu boleh ke pakai then aku cakap boleh sebab asu period wakakka

Nak lagi best aku tak ada remover nail polish so acaner nak remove hmm aritu si umairah pakai vinegar so aku nie tak taw nak pakai apa untuk remove kan si nail polish

Then aku kacau mum cakap nak kumpul duit then beli then mum bebel cakap suruh solat susah bila ginik laju jek hikhikhik

Kacau sofea tanya nice tak dia cakap nice dok belek jari ku hehe cute lah

Later ada rezeki nak beli nail polish tu but harga adeyy Rm70 ke rm80 lupa dah but color cantikkk sangatt dengan remover nail polish dengan tool untuk keringkan nail polish hehehe tungguuuu ehhhhh...!!

One day Insya Allah ^_^

No comments:

Post a Comment