Tuesday 17 July 2018

Change Instagram

Again aku terpaksa change Instagram demi kepuasan diri sendiri hahaha boleh gituk..??

Dalam tu just add Natt Rah and family jek tak add sesiapa even bestfriend pon so kita kita jek lah

But Instagram tu still ada just tak update sangat lah mana yang penting penting saja lah and apa yang aku rasa best untuk diupload boleh gituk..??

Yang baru nie more kepada insta story sebab aku dah tak ada time untuk buat vlog edit vlog upload vlog sangat sebab malas pon iya tak de benda nak dibebelkan pon iya and laptop pon tak boleh nak edit sangat

Kalau lah dari aritu aku create Instagram baru kan best so mesti dah buat haul lah apa lah haishh rugi rugi..!!!

Later boleh carik Instagram highlight cover yang lawa lawa and hias gitukkk kalau Instagram lagi satu tu a bit terhad untuk buat semua tu sebab tu aku kena buat ginik

Nahh tak de duit but beli phone baru even struggle kumpul duit beli then ada yang bayar bulanan lepas tu tak de duit tapi keluar makan hmm ada duit sikit teringin nak makan

Lepas tu feel macam tak best sangat nak buat apa dari dulu aku nak buat Instagram baru tapi tak terbuat sebab malas but now hmm buat jugak but banyak benda dah terlepas....

Tak pe lah bukan rezeki kan

Now nak buat insta story jek and upload segala benda yang aku suka tanpa perlu risau kalau kalau nak kena elakkan hahaha

No comments:

Post a Comment