Friday 13 July 2018

Lohh Salah Kitaorang Ke

Macam nak meletup seyy rasa aku pergi beraya jek bukannya nak
buat pasal apa salah kitaorang ekk semua apa buat jadi salah abis
apa kau buat tu betol lah ekkk..???

Aku malas nak mention nama but aku tak setuju apa yang dia cakap
abis aku tengok mata kepala rumah gelap tak kan lah aku nak bagi
salam kau tak boleh ke keluar tegur..??

Alasan elektrik mahal habis nanti bagi salam kata tak hormat orang
tidur bila tak bagi salam cakap sampai hati tak jumpa
ehh pe hal hah...!!!

Aku tak lupa bila kitaorang susah kau jauhkan diri sangat jauh
remove kitaorang kat fb then dulu masa kita mula mula susah
kau balik lewat malam padahal kau habis kerja awal then pagi tu
kau keluar awal sebab apa tak nak jumpa kitaorang kan

Bila kitaorang datang kau tak turun duduk dalam bilik tak pon
selumber jek kau keluar bila kitaorang keluar kau message cakap
macam-macam weyy adil ke tu hah...???

Dulu masa senang muka kau hari hari datang rumah...!!
bila dah susah batang hidung pon tak nampak lah
dulu konon kereta asyik nak datang rumah bila susah kereta dah lupa
jalan pergi rumah lah ye...

Stress weyy dengan manusia spesis ginik bila senang ada bersama
bila susah terus menjauhkan diri lepas tu kita jugak dipersalahkan
sedangkan rumah dia gelap tak kan nak bagi salam jugak
tak boleh dia keluar tegur salah ke tegur jadi berdosa ke tegur

Haishhh susah nak cakap lah ada jek serba tak kena di mata dia...

Rosakkan mood jek manusia spesis macam ginik


No comments:

Post a Comment