Wednesday 11 July 2018

Hamster Pregnant


Aritu busy jek keluar pagi balik malam so less dok belek belek tengok hamster
wakakaka no time nak main dengan dorang cakap cakap dengan dorang
so satu hari tu tergerak hati nak perhatikan hamster then aku cakap dengan
mum makin besar dah semua hamster kuikuikui

Then esoknya aku dok perhatikan ehh pe hal hamster nie gemok semacam je
bayangkan lagik besar dari si chubby lepas tu perut pon lebar ehhh mengandung
ke atau sekadar kegemukkan sebab makan banyak hmmm

Aku pergi lah buat research hamster mengandung dari kat facebook sampai
ler kat google sebab nie first time okey dulu bela hamster mana pernah
sampai beranak pinak semuanya tak beranak pon so agak scary and excited

Lepas tu yayaz complain cakap hamster dia makin garang asyik gigit jek bila
nak pegang dulu tak de elok jek boleh pegang main aikkk apehal lah pulak
tetiba berubah jadik garang pelik bin ajaib

Hasil pencarian then article kata hamster kalau berubah jadi garang means pregnant
damnnnn pregnant ke ala macam mana nie nak handle aku mana lah reti grrr

Then kena belek perut tapi aku tak berani nak pegang nak usik pon kena gigit
but puting tetek pon tak ada pulak macam dalam article so aku pon dok berteka
teki pregnant ke lepas tu aku asyik bebel dengan mum wakakaka

Sebab dulu elok jek tidur setempat sekarang asyik serba tak kena jek kejap sini
kejap sana pelikk then aku buat rumusan pregnant sebab tengok besar haha

Kebetulan umairah datang kucing dia kan berkali kali beranak pinak so aku
mintak tolong check kan betol ke pregnant then umairah kata yes sebab
nampak puting tetek yang terselindung disebalik bulu bulu yang tebal
wakakaka yayaz punya excited siap cakap nak dapat cucu wakakakka

Me also excited sebab first time hamster pregnant and donno how to handle
fuhhh scary risau semua in one lah wakakaka

Doakan lah moga semuanya selamat kekekeke

No comments:

Post a Comment