Friday 21 October 2016

Salam Jumaat

Kejap jek masa berjalan and kejap jek dah hari jumaat tak terasa kan masa berjalan pantas meninggalkan kita jauhh

Hari nie genap seminggu pakai new phone and sejak pakai new phone susah nak upload gambar kat blog hmm nak tak nak terpaksa redha jek lah tak boleh buat apa-apa lagik

Aritu aku baru nak pakai powerbank sekali usb tu ada macam kayu stuck kat dalam try keluarkan tak boleh stress aku lah nasib baik bukan time emergency pakai kalau tak sure berbakul kena maki

Pergi balik tunjuk Alhamdulilah dapat tukar new usb fuhhh kalau tak dapat tukar tak taw lah macam mana aku mengamuk dengan orang tu

Boleh tak nak syak masa dia test tu then usb kayu kat powerbank dia stuck masa dia cabut then dia tak perasan pon tapi hati aku rasa macam tu hahahhaha

Gasak lah tak kesah janji dapat tukar and gunakan balik aku nak beli cute girly bag untuk sumbat powerbank, usb charger powerbank dengan usb charge phone lah semua dalam satu tempat

Nanti lah kalau jumpa then bekenan boleh lah beli ehhh aku nak beli kat daiso lah hah kat situ banyak cute-cute tapi tak taw bila boleh pergi hehehehe

Bukan apa senang semua satu tempat tak de lah hilang ke apa kan...

No comments:

Post a Comment