Saturday 8 October 2016

Dye Rambut

Aku nie setiap kali ada niat nak dye kan rambut mesti tetiba keluar article hukum dyekan rambut haishhh nie memang Peringatan buat diri aku ke apa...!!!

Lagik sekarang boleh buat rainbow lepas tu macam-macam color lagik lah aku stress pasal aku nak buat highlights color pink tapi apakan daya tak boleh

Ikutkan hati nak redah jek buat tapi hmm hukum Allah cakap tak boleh so tak pe lah redha jek lah tak boleh nak dye kan rambut dengan color pink

Daddy cukup marah kalau aku or kakak dyekan rambut dari kitaorang kecik sampai lah dah besar memang no tak boleh daddy kata nanti rambut rosak

Ada jugak aku langgar rules colorkan jugak tapi jenis highlights sikit-sikit dedulu lah sekarang dah tak buat lagik kira insaf lah

Tapi zaman sekolah asyik kena tahan jek dengan cikgu katanya aku dye rambut padahal memang tak de pon dye sampai kena warning dengan cikgu kuang ajaq

Dah mum dengan daddy kena pergi sekolah jelaskan rambut aku jenis macam gituk tak dark black memang zaman sekolah tak dye kan rambut pon

Bila habis sekolah baru buat perangai sikit tapi tak selalu sekali sekala jek last aku dyekan rambut 2008 kekonon nak buat rambut raya

Asal niat nak dye jek mesti keluar article hukum colorkan rambut saja nak buat aku rasa serba salahkan and batalkan niat colorkan rambut venci taw..!!!

Just nak rasa dye rambut color pink jek kalau lah dapat dye campur pink, light purple and brown perghhh best seyy buat cute color tapi hanya dalam mimpi jek lah

Kalau dapat nak tu jek tapi memang malas arr nak tadah rambut buat lelagi sekarang mana aku ada jaga rambut sangat nak pakai aloe vera tiap malam pon malas padahal rambut suka sangat gugur banyak sabo jek lah

Ohhh color pink jangan goda aku untuk colorkan rambut :p

No comments:

Post a Comment