Thursday 27 October 2016

Salah Daa

Boleh pulak aku salah carik model case phone grrr asyik tercakap ada jual case samsung j5 tak lepas tu ehh salah j7 grrr apa daa aku nie

Selama nie dok cakap nak beli samsung galaxy j5 jek tak tersangka beli j7 tu yang asyik tersasul jek muahahahha

Hmmm nak carik case pon susah sebab tak banyak pilihan macam iphone 7 tapi tak pe lah maybe satu hari nanti akan jumpa jugak yang best best and girly case

Lagi satu bila tanya case j7 SA tu akan tanya tahun mana aku cakap yang latest before nie pernah ada rupanya kira aku beli yang series baru tapi lepas aku beli tetiba ada J7 prime tak ke stress

Tapi lantak pi lah janji tukar phone baru huhuhu

By the way jimat jugak data pakai selalunya dekat seminggu jek mesti 2GB habis nie dekat seminggu tapi baru pakai sikit walaupon aku bukak FB scroll baca comment, twitter scroll search bagai and upload kat instagram banyak but okey lah

Tak sabar nak tunggu 1 aribulan next month ^_^

No comments:

Post a Comment