Saturday 29 October 2016

Daiso Aeon Tebrau

Dari dulu aku cakap kenapa lah jusco yang sekarang nie dikenali as aeon tak bukak
daiso kalau bukak kan senang dekat jek tak payah pergi jauh-jauh
 
Setelah bertahun-tahun and akhirnya ianya menjadi kenyataan yeaayyyy kat jusco
dah ada daiso best best senang bila teringat nak pergi carik barang dah boleh pergi jusco
 
Tapi daiso kat komtar jbcc jugak bestt besar and macam-macam ada kat jusco kecik
and boleh lah tak kisah lah mana besar mana kecik janji apa yang aku teringat nak beli
ada jual sudah lah
 
Semalam pergi tapi sabun cuci brush makeup tak de lah pulak
 
Orang punya lah ramai nak tengok barang pon susah asyik kena tolak jek stress
i hokey...!!!
 
Nasib baik bayar orang tak ramai hehehe suker tak macam kaison aritu beratur
panjang giler
 
Pouch cute-cute dekat komtar banyak pilihan tapi aku dapat jugak yang cute hahaha
boleh lah nanti lah bila dah okey untuk upload gambar then aku upload banyak benda
yang aku nak upload okey hmmm :(
 
Lepas nie tak payah lah pergi Bukit Indah, Kulai or komtar lagik yihaaaaa kalau tak
sebelom nie bila nak pergi daiso jek aku kena pergi bukit indah jauh okey...!!!
 
Hope lepas nie bukak lah sephora dengan etude house senang sikit dekat :)

No comments:

Post a Comment