Monday 17 October 2016

My New Powerbank


Aku tak boleh nak upload gambar tak taw kenapa asal nak upload then apps crash
sabar jek lah
Tadaaa *bayangkan ada gambar* new powerbank brand pineng color gold lagik
cuma tak besar pon tapi boleh lah daripada tak de kan

P/s: Aku dah edit upload gambar ^_^
 
Bukan tak de powerbank sebelom nie ada color putih merah beli kat Machines
lagik rega RM200++ tapi sejak raya aritu problem then okey then aku masuk hospital
benda yang sama terjadi jugak lampu 1 dengan ke 3 nyala yang ke 2 dengan 4 tak
nyala bila plug usb jadi panas last-last dengan usb original jahanam
 
Terus aku tak berani pakai takut last usb jahanam dengan phone part charger problem
ahhh sudah kedua-duanya buat perangai
 
And aku beli sekali lagik powerbank kali nie brand pineng kebetulan kedai kat giant
 tu buat promotion buy 1 free 1 so dapat lah beli one for me one for yayaz jimat weyyyy
Yang RM80 untuk 10000MAH tambah RM20 dapat 15000MAH so baik amek
yang RM100 senang boleh lah 5 kali charger kalau kong habis tapi ala boleh jek lah yang 20000MAH dah RM120 lagik RM20 boleh beli usb
 
Memula aku nak amek color silver yayaz gold tapi dah sampai sana aku nak yang
gold jugak pasal lawa boleh gitukkk..??
 
Ingat nak beli yang color pink price RM98 kalau tak silap tapi tak de fikir balik amek
jek lah apa yang senang malas nak fikir keluarkan duit banyak banyak
 
Dapat lah satu aku satu yayaz both of kitaorang amek color gold harap tak tertukar lah
each other
 
Si kakak pon beli jugak and dia pon amek gold hah bagus lah kita bertiga color gold
jangan tertukar nanti sudah lah tapi si yayaz dah buat tanda muahahaha so jangan aku
dengan kakak yang tertukar sudah lah
 
Ingat nak beli cable usb original tapi fikir balik si yayaz pon nak jugak so beli jek
lah yang RM20 color gold buy 1 free 1 dah senang
 
Amek serba serbi gold si yayaz phone dia pon color gold aku jek lah phone color
black nak nangis ke apa ehh tak pe hitam itu menawan *menangis dalam hati*
 
So new phone new powerbank new usb tak tercampur dengan yang lelain dah
semuanya dah complete tak payah pening nak fikir pasal powerbank lah phone
kena tutup data lah
 
Lepas nie keluar pergi memana tak payah tutup data macam aku buat sebelom nie
pasal nak jimatkan battery sanggup woo
 
Lepas nie nak carik small bag yang boleh letak powerbank and usb so just angkat
bag tu bila nak ke mana-mana hmm boleh pergi kaison untuk carik small bag yang
super duper cute :p
 
Yeaayy dah complete lepas nie jangan aku carik pasal nak beli benda lain untuk
phone enough dah tak boleh beli apa-apa just use apa yang ada jek
 
Aku berharap powerbank nie boleh tertahan sampai 6 tahun ke atas and jangan
buat perangai jangan cepat rosak jangan buat hal just smooth jek pakai tanpa ada
apa-apa masalah including usb jangan jahanamkan each other
 
Ramai review kata powerbank pineng bagus tu yang aku happy bila buy 1 free 1
si pineng nie termasuk katanya original harap betol lah pasal aku tak taw nak check
pulak hmmmm....
 


No comments:

Post a Comment