Tuesday 11 October 2016

Kaison Johor Bahru

Finally bukak jugak kaison kat johor bahru ye lah selama nie orang asyik sebut kaison best sama macam daiso tapi kat johor tak de and tadaaa bukak jugak kat Jusco Tebrau sebelah Haris bookstore

Orang punya lah ramai beratur panjang untuk bayar fikir berkali-kali nak redah ke tak nak orang makin lama makin ramai

Kat situ banyak jual soft bear bestnya rasa macam nak beli jek semua cute-cute pulak tu geram jek tengok and sangat soft dari yang kecik sampai yang besar

Aku bekenan dengan 4 jenis tunggu next time aku nak beli jadikan as bear buchuk bawak peluk malam tidur hahahaha dah tengok price tengok lah nanti akan aku beli jugak

Yang best ada candle tapi kecik lah price pon not bad tapi aku tak beli nanti lah beli nak letak kat meja makeup every time makeup bukak then sambil makeup sambil amek feeling bau

Si sofea melalak lalak nak makan nak susu nak tidur nak pusing tengok pon tak best hmm settle kan jek lah si yayaz pon dah cakap nak makan

Tapi hati nie dah bekenan sesuatu kat kaison tapi tengok orang beratur panjang tak sanggup woo fikir berkali-kali dengan orang ramai memang tak lah dengan bebudak lagik haishh tak sanggup

Last-last aku cakap dengan kakak tak boleh jadik aku dah bekenan something nie kalau tak beli mau berhari-hari dok teringat kakak cakap pergi lah beli tapi aku cakap aku tak sanggup nak menghadap orang ramai

Nasib baik masa pergi sekali lagik orang tak ramai ada tapi tak seramai seperti yang memula masuk fuhhhh tak sanggup aku

And tadaaa aku beli nie

Beli bag belakang aku bekenan yang putih lawa tapi fikir balik kang kotor aku jugak yang melalak mujur ada color macam nie so tak nampak sangat kalau kotor huhuhu aku lebih suka bag belakang dari tepi leceh

Nak beli bag seketol tapi fikir beratur malas tapi masa beli nie orang belom ramai sangat cepat-cepat pergi bayar tu pon masa nak bayar kena potong then orang cashier cakap beratur ye then aku cakap tu hah kat belakang sana then couple tu cakap sorry

Yeayyy dapat satu bag so lepas nie dah senang walaupon tak sebesar yang dah jahanam tu and tak seperti yang aku nak tu tapi boleh lah kalau rosak pon hati tak sakit sangat hahahha

Next target nak beli soft bear..!!! 

Yayaz mintak dinosaur sofea pulak tak heran dengan soft rabbit padahal cute giler tu letak atas meja makeup pon cun jugak hehehehe tunggu lah ehhhh....


No comments:

Post a Comment