Thursday 16 June 2016

Why Why Why

Si sofea dah masuk hari ke-3 kena cirit birit dua kali pergi doctor kedua-dua doctor kata normal tak de kena jangkitan kuman

But still non stop berak-berak sampai luka agaknya dah 2 kali keluar darah sikit campur lendir haishh risau seyy kang kalau bawak pergi hospital usik sana sini satu hal lagik

Alhamdulilah sofea active bila agah-agah ketawa suka betol panggil mum kalau dengar bunyi air kat dalam toilet si sofea panggil hehehehhe

Now yayaz pulak tetiba demam panas tadi siang complain sakit kepala sakit tekak bila lepas buka puasa badan dah mula nak demam 

Aku tak kasi yayaz ikut pak tam pergi tempat abg jan tapi degil cakap tak nak dengar

Balik jek dah tidur tapi tengok macam mengigil kasi ubat demam pap terus muntah badan dah naik panas sangat

Yayaz agak sensitive bila demam so kena jaga betol-betol kira extra care lah last demam dalam darah ada kuman so sangat sangat bahaya

Pening kepala aku satu kena cirit birit satu lagik demam aku pulak kena sakit perut uwaaa semuanya serentak

Untuk sementara waktu aku akan jarakkan yayaz dengan sofea takut berjangkit demam lagik risau

Yayaz bila demam mesti nak dengan mum nie nasib baik tak mintak nak tidur bilik mum 

Masa aku bersihkan muntah yayaz baring atas badan mum sambil tidur itu pon aku paksa makan lagik ubat pasal tadi dah muntah

Harap-harap dua budak masham cepat lah baik risau lah aku kalau sakit nie hmmm

Sofea pulak kecik sangat and bila ada darah lagik lah aku risau even doctor kata maybe pasal vontot melecit coz asyik membuang jek

Yayaz pulak demam suka pulak si kuman dekat-dekat aritu sampai amek darah nie harap-harap just demam biasa and bila bangun tidur dah hilang lah demam

Dugaan ramadhan tahun nie sangatt sangatt hurmmm susah nak cakap

Hanya Allah jek lah boleh kuatkan kami sekeluarga 

Sembuh lah yayaz and sofea cepat sihat and happy-happy jangan sakit lagik sayang :(

No comments:

Post a Comment