Monday 6 June 2016

Salam Ramadhan


Hari nie tarikh bukan main cantik 6.6.16 so pada hari nie bermulalah 1 Ramadhan 

Alhamdulilah tahun nie puasa ada sofea and aku tengah pujuk yayaz  puasa setengah hari sahur nanti minum milk harap-harap berhasil lah untuk sebulan 

Aku baca kat FB minum oats bagus tu more perut tahan lama daripada lapar masalah utama aku ialah aku cepat haus daripada lapar dari dulu sampai tahun lepas hope tahun nie dapat lah control

Ikutkan nak puasa sebulan penuh but pompuan kan memang susah lah kalau boleh memang aku takut nak tahan period daripada keluar so biarlah keluar normal 

Harap-harap tahun nie berat turun jangan naik :p

Alhamdulilah bertemu di bulan ramadhan setelah setahun meninggalkan kita and kita bertemu lagi

Harap-harap cuaca redup lah jangan panas sangat tak tertahan 

Tahun nie rasanya macam tak akan jejak kaki ke bazar harap-harap tak jejak lah tapi macam tahun-tahun lepas pasti akan jejak kaki ke bazar ramadhan

Kalau panas terik memang tak akan pergi eii tak sanggup orang ramai panas terik melekit-lekit buat mabuk jek

Tahun nie tak dapat lah buat Vlog bulan puasa hmm sedihnya

Tahun nie jugak aku berpindah blogspot baru bukan pindah rumah tu hah pindah website free sendiri jek

Selamat datang bulan mulia Ramadhan Alhamdulilah kita bertemu lagik ^_^

Selamat berpuasa buat semua muslim di seluruh dunia

Terimalah pantun yang aku rembat daripada phone kakak

Fish itu ikan
Time itu masa
Jangan cuba curi makan
Ini bulan puasa

No comments:

Post a Comment