Monday 13 June 2016

Allergic Bulu

Aku syak aku allergic dengan bulu kucing lah dari dulu ada tapi tak seteruk sekarang nie

Aku tak cuit pon si shiro kucing umairah tapi bulu dia cukup buat aku bersin-bersin lepas tu mata gatal lepas tu muka gatal

Seksa okey dok bersin bersin

Memula lelangit gatal lepas tu start bersin lepas tu mata pulak gatal lepas tu muka 

Dulu masa umairah kecik bawa kucing just lelangit gatal and bersin pon sekali dua

Padahal dulu aku bela kucing okey jek 

Tapi sekarang mata pon naik gatal muka pon sama heran betol lah

Dah 2 kali kena so aku syak lah yang aku nie allergic dengan bulu kucing so lepas nie nak stay away from shiro lah

Si shiro pulak sibuk nak dekat-dekat dengan aku dok peluk tangan aku lepas tu jilat-jilat tangan seluar baju 

Bila aku bukak youtube kat laptop datang kat tepi tengok sama-sama eiii mentel

Tak pegang shiro pon tapi shiro gedik gedik datang dekat aku hurmm acaner tu ehh

No comments:

Post a Comment