Wednesday 22 June 2016

Daiso Cotton Puff


Yeeayy daiso dah bukak kat komtar JBCC fuhh lepas nie dah tak payah pergi Bukit Indah atau Kulai 

Not bad besar and macam-macam ada tapi walaupon besar still tak dapat apa yang aku nak :(

Aku suka pakai cotton puff yang nie 2 box RM5.30 (including GST) satu box ada 90 piece so kalau tak pakai makeup so satu box boleh pakai 2 bulan

If pakai makeup sebulan lebih jek ye lah bersihkan eyeshadow, mascara, eyeliner kita bahagian eyes jek

Aritu sekali beli best sama jek macam etude house

Kalau etude house satu box RM10++ kalau yang normal kat kedai 3 piece RM10 kalau tak silap tapi yang kat kedai jenis tak best

Memandangkan stock cotton pad dah habis hah amek jerawat ajak kawan-kawan duduk kat muka aku stress okey

Patut tadi grap jek 4 box senang sikit tapi ala dekat jek tak risau dah nak pergi jauh kat bukit indah

Sempat aku grap cute pouch color pink uols boleh lah untuk pakai sumbat cushion foundation, compact powder dengan lipstick aritu guna pakai jek apa yang ada huhu

Aku pi beli pouch yang besar dulu tapi bag cinonet tak muat pulak tu yang nekad beli jek lah senang untuk dekat-dekat boleh bawak small bag kalau jalan jauh bawak yang besar

Hope fit lah aku nak sumbat benda bend yang aku nak

I is super duper happy pasal daiso dah dekat ^_^

Next time nak pergi lagik lah

No comments:

Post a Comment