Saturday 18 June 2016

Miss Brushes




Aku pon tak taw apa yang the best makeup brushes untuk aku pakai

Dulu aku excited giler dengan brush real techniques 3 set ada basic, eyes dengan core cuma brush blusher jek tak dapat beli lagik

Lepas tu aku dok borong brushes etude house pasal semuanya pink

Now aku rasa macam brushes aku tu tak complete macam ada yang kurang tapi aku tak taw apa benda yang kurang

Ingat blending brushes dah best sekali bila pakai rasa macam tak blend properly

Tanya kat twitter makeup dalam tu ada suggest sama blending brushes yang aku ada bila aku bagitaw then dia kata try carik besar sikit untuk blend

Grrr aku tak taw kenapa semua serba tak kena lah

Now baru aku perasan brushes untuk highlights tulang kening tak de hmm kena tunggu ada duit untuk beli brushes eyeshadow point lah jawabnya

See serba tak kena

Now aku dah start survey brushes baru lagik

Aku tak taw apa yang aku nak and kalau boleh nak semuanya ada so bila pakai senang semuanya ada

Kalau boleh nak brushes color pink tapi tak semuanya ada and sempurna stress pulak rasa

Now aku perlukan lagik few brush untuk completed kan semua yang aku nak

Eye point brush untuk tulang kening, eye point brush untuk concealer kening, powder brush and nose conture brush

Aritu beli nose conture brush last last aku jadikan as blending eyeshadow

Maybe yang point tu kena beli extra satu untuk sapu concealer untuk tutup kening yang bersepah
or semua tu tak payah hurmm entah lah aku pon tak de idea apa yang sebenarnya aku nak

Aku kekurangan 2 brush untuk urusan kening

Paling problem tu hah eyes brush semua serba tak kena tak taw kenapa

Hmmm hope one day dapat lah beli apa yang aku nak beli

Makeup brushes apa paling best..??

Nak soft and syok bila pakai

No comments:

Post a Comment