Friday 24 June 2016

Makeup For Raya


Aku nie spesis suka sangat beli makeup kononnya khas untuk raya lah sanggup beli baju harga low asalkan dapat beli makeup

Tahun nie ingat nak beli eyeshadow tapi tak jumpa yang sesuai semuanya macam tak best jek dah lah etude house tak buat buy 1 free 1 :(

Disebabkan tak de apa-apa eyeshadow yang best aku beli concealer wet n wild ada 4 jenis dalam satu palette 

Aku nak concealer hijau tapi tak taw nak carik kat mana sekali tadi ehh ada pulak tak boleh jadik nie beli lah hahahha

Dalam tu ada macam light orange, green, normal and highlight hurmm rasanya aku nak kena belajar cara yang betol untuk gunakannya

Arghhh i need 2 point eye brush untuk urusan kening but bajet dah tak de untuk beli brushes

Tak pe lah just use apa yang ada dulu lah nanti fikirkan macam mana

Kebetulan concealer aku pon dah nak habis jenuh nak mengorek kat dinding dinding bottle concealer so peluang buat aku untuk beli

Tetiba tak sabar pulak nak main dengan new concealer ikutkan hati sekarang nie jugak nak main makeup tapi dah lewat malas nak bersihkan muka

Hope sesuai dengan muka aku 

Aritu sempat capai lip tint tapi tak bukak lah simpan untuk raya

Blusher pulak aritu dah bukak kalau tak boleh simpan untuk raya ekk

Tak pe next year kumpul duit sikit then beli sikit demi sikit simpan masa raya baru bukak pakai

Raya kali nie ada lip tint dengan concealer jek lah no eyeshadow or blusher

Eii tak sabarnya nak main makeup belajar guna concealer baru...

No comments:

Post a Comment