Thursday 9 June 2016

Opss Lapar

Puasa hari kedua entah dimana silap tengah hari perut rasa lapar and perit perghh takut woo 

Nasib baik aku bantai tidur then bangun petang rasa better 

Lepas berbuka perut kenyang kol 11 lebih makan sikit then macam mana boleh datang lapar daa

Puasa hari ke-3 sahur aku bantai makan mee muahahaha

Baru rasa better selama nie sahur aku tak suka makan nasi ke apa nanti rasa lagik lapar *nanes*

Dulu lepas buka tunggu few hours then ngap ngap ngap now dah insaf sikit kurang ngap ngap ngap

Air pon aku kena minum banyak buka minum air ada flavour tak pandang air lain :p

Kalau tak minum air betol-betol nanti bila weewee rasa tak selesa keluar sikit tak puas weewee

Yang tak tahan bila asyik minum air kejap-kejap larik pi toilet buangkan hasil dalam buah pinggang hahahahha

Dulu gatal minum air tebu lepas berbuka kena pulak tonsil :( terus aku boikot air tebu bila puasa muahahahhaha

No comments:

Post a Comment