Thursday 2 June 2016

Tidur Sebilik

Malam nie kami anak beranak berkumpul kat bilik mum daddy tidur bersama-sama kakak dengan sofea aku pulak dengan Yayaz

Tak pernah semua tidur sebilik but malam nie ianya terjadi hmm sedih dan sebak pulak rasanya

Selalunya aku dengan yayaz akan tidur kat bilik ku tapi memandangkan yayaz demam so merengek nak tidur bilik nenek 

Bila agak kami anak beranak tidur bersama seperti begini dimasa yang akan datang ahakkzz

Entah kenapa bilik panas membahang walaupon bukak aircond kipas 2 ketol serba meresahkan tak taw kenapa

Sedangkan petang tadi hujan lebat siap ada angin sejuk jek selalu aku okey jek tapi tiupan angin buatkan sejuk semacam ke badan aku nie dah tak macam dulu steady jek walau hujan lebat angin bla bla bla

Harap-harap yayaz tak tidur lasak lah tilam single tidur berdua kalau katil sodap jugak tidur lasak-lasak 

Aku dengan yayaz tidur sangat lasak tapi sometimes aku boleh control tidur sometimes datang jugak buas tidur 

Mata gantuk tapi tak boleh tidur okey nie adalah menyeksakan pusing kiri pusing kanan sama jek tak boleh lelapkan mata sampai sakit kepala

Good night from kami anak beranak ^_^

2.6.2016 12:17 AM

No comments:

Post a Comment