Sunday 26 June 2016

Kali Nie Beli...




Ingat cukup lah untuk makeup raya sekali terbeli lip cream pulak gagaga

Baca review ramai kata silkygirl matte junkie lip cream bagus and sentiasa out stock sekali ternampak tu yang beli seketol

Aku amek code 03 banyak stock pulak tu tapi tak ramai yang beli color tu

Ramai suka amek color nude jek so color red dengan pink tak semua beli and aku berani giler beli color pink actually bright pink

Hope long lasting lah malas pulak nak reapply berkali-kali lepas minum air lelagi bila raya 

Aku akan rasmikan bila raya nanti tak sure either first raya or second or third 

Nanti ada rezeki aku nak beli nude pinky lawa pulak tengok tapi bibir aku nie color nude tak kena pucat semacam tak sesuai

Sebab tu aku carik color yang bright 

Hope best yeaayy

First time aku beli lip cream kalau best aku nak beli lagik lah ada few brand jual lip cream so kita try one by one ^_^

No comments:

Post a Comment