Saturday 26 June 2010

♥ Wahai Blog ♥

Aku pon dah tak tahu apa lagi nak wat
tengok blog org lawa geram jek tengok
dalam masa yg sama org lain tak da sebuk nak mengacau blog dorang
tapi blog aku semua sebuk nak cari pasal
apa masalah utamanya apa yg jelez sgt dengan blog aku...???
aku nak ppublish dah tak nak private lagi tapi entah lar
aku pon tak sure bila aku boleh lakukan perkara itu
bosan lar macam tak da kebebasan dalam blog aku suka syle macam
dulu even aku publish tapi tak da sapa masuk and jadi follower
dulu rasa tenang aje sebab tu aku sayang blog aku nie aku tak nak deleted suka
dan duka ada di dalam nya....
tapi sampai bila nak private abiss nuffnang aku semua
huh menyesal giler seyyy suruh dorang jadi follower kat blog aku
andai aku tidak mengenali mereka alangkah indahnya
terasa seperti aku masih sama seperti dulu
tapi dulu lagi better dari sekarang hurmmmm apa kan daya......!!!!
tak mengapa slow-slow aku akan urus untuk publish dah tak mo private lagi...
i hate private....!!!!! cian blog aku huh......

No comments:

Post a Comment