Friday 25 June 2010

♥ Oh my bola-bola ♥

Kekekeke bola-bola konon cett poraahhhhh pigi dahhhhh
pegi CS amek hp mum, hantar hp couple yg dah selamat jahanam
pegi dengan bek sebab Shahfaraz nak ikut sungguh gedix suruh tido
tapi bila tgk aku siap tak senang hati
paraz dah start demam tapi blom panas lagi
masa balik tu lepas jek kat kebun teh paraz dah nanes aduhhh kalut nak pujuk
then tukar lar driver fuhhh dengan semangat nie bawa
sampai jek kat extra ( kini dikenali sebagai giant extra berdekatan dengan honda )
aku kutuk ler kete city sebab kan belakang tu buruk giler tak suka aku tengok
sekali tu usha usha lar mamat sebelah alamak sekali mamat tu terperasan
ntah apa dia kata maybe wife or awek or adek dia cubit dia
aku ingat lepas tu dah ok lar sebab kami berjalan seiring dan sejalan
erkkk nie versi city vs myvi nasib baik bukan city vs jazz
sekali tu berhenti aku just toleh lar aisey boleh plak sengih-sengih
actually niat di hati nak usha mamat sebelah tu tapi driver tu pulak sengih-sengih
kat aku alamak nie yg dah seram nie aduhhh bila lar nak berjauhan nie
yg paling aku menyampah saja jek jalan slow-slow nak seiring geram jugak
nasib baik tak kenal kalau tak sure kena maki cehhh mentang-mentang pakai
kete honda city nak berlagak kat si myvi elloooo kete aku honda jazz ok....!!!!
cehhhh berlagak lar plak aku nie kehkehkeh
tapi apa-apa pon selamat jugak rempuh jam-jam begini
perghhh penat gak jam-jam nie yg drive pon kena berjaga-jaga apa lagi yg menumpang
boring nasib baik tempat keje aku tak da jam-jam so tak de lar penin kehkehkeh.....

No comments:

Post a Comment