Monday 21 June 2010

♥ Hari Ketiga ♥

Orait masa tu dah nak balik hurmmmm
pagi tu naik train wahhh beshhhhhhhhh
masa dalam train tu ada bird then aku posing tetiba bird tu hinggap
kat tangan aku menjerit giler babeng aku terkejut
so destinasi masing-masing pergi lar masing-masing
aku,sis, pak tam, cik ena and adol's pegi ke Dorothi Perkin, Mother Care and Evan's
ok destinasi Dorothi Perkin aku dengan sis manakala Mother Care pak tam, cik ena dan adol's
hurmmmmm agak sombong budak-budak kat dorothi perkin itu menyampah....!!!!
so baju idaman aku ada jual di situ beshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
aku pon beli and muat yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
so next cari toilet kat KFC sedangkan hanya customer boleh guna ahhhh pedulik apa
then masuk evan's besh siot sebab nya baju dari size 14-32 besarkan.............??????????
adalar syurga membeli belah di sana miahahahahhaha
so sempat coz janji dalam kol 5:30 semua kena ready manakala aku balik kol 4 lebey
balik kemas kemas semua settle lepak seketika then pi subway pi bedal seketika
then semua dah ready naik bas pegi air port settle.....
Ohhhh London really miss u....................................

No comments:

Post a Comment