Monday 21 June 2010

♥ Ketibaan ♥

Ok sampai aje disana lebih kurang kol 5 lebey manakala waktu tempatan
adalah dalam kol 1 lebey gitu
sampai ajek turun dari flight jalan menuju ke tempat yang sepatutnya
untuk cop pasport....sebelom tu tunggu sebentar untuk menulis kad
manakala waktu itu aku gunakan untuk pergi ke toilet kerana sudah tidak tahan
mahu terkucil kehkehkeh ( penat seyy perjalanan 14 jam )
so sementara menunggu awek bernama Suki itu
biga dah masuk kedai so beli coklat yippyyyyy tapi belom bedal lagi hekhekhek
so sepanjang perjalanan aku cuma perhatikan jalan sahaja
erkk masa keluar airport tu kan dah rasa sejuk kehkehkeh berangin jek
tetiba gedix i cakap air corn......!!!!
about 1 hour gitu sampai ke hotel Hilton Paddington berdepanan dengan
Paddington RailStation ...
so tunggu untuk adjust bilik masing-masing iaitu di tingkat 3 dan 6 ( paling last 6 )
sekali naik tersalah masuk lorong bilik huh kena patah balik agak jauh siap naik
tangga kecik agi.......bilik yg agak kecil dan katil jenis queen saja bayangkan
sampai kena amek extra bed disebabkan oleh babam dengan sis dah tido katil
cukup sempit untuk memasukkan aku erkkk tak mahu....!!!
so mintak extra bed....extra pillow......dorang kata nak makan tapi last-last
terbongkang....aku sampai jek mandi kebetulan time tu tgh period hari ke 3
so dah tak selesa lepas mandi aku dah get ready untuk pergi makan
tapi disebabkan dorang tak call masa tu babam dengan sis dah lena tido
about kol 10 malam tu aku terus wat keputusan tukar baju tido and ZzZz
kebetulan mata memang dah tak boleh nak layan stemmmm abisssssssssssssssssss.....

No comments:

Post a Comment