Monday 28 June 2010

♥ Something New ♥

Suka plak URL baru nie hehehehe
satu jek aku tak boleh ubah iaitu layout dengan follower
kalau itu berdua boleh diubah ohhhh sayang hidup ku sangat bahagia
well benarkan walau baca apa kisah aku yg telah aku coretkan
bukan bermakna dapat mengenali diri aku secara 100% mahu pon 50%
yang aku pasti hanya 1% sahaja itu pon ada kalanya memang tak kan ada
sesiapa dapat mengenali aku...
tujuan aku wat blog nie ada banyak sebab aku suka menulis menaip dan bermacam lagi
kerna itu di blog aku lebih kepada kehidupan harian aku bukan bermakna nak menjual
kesah kehidupan aku so hak aku lar apa sekali pon aku type
aku paling pantang kalau orang sebuk nak tahu tentang kehidupan aku
itu paling aku pantang kenapa perlu sebuk nak amek tahu hal aku dalam blog
aku pulak tu...???
dan aku jugak tak berapa gemar nak pose muka sendiri letak kat blog
dari dulu aku tak suka tapi gambar anak-anak aku suka masukkan hehehehe
but not my picture Peace
i still my blog so dah tak nak deleted ke hape it
so aku memang ada buat another blog saja nak test tengok masih ada sapa-sapa
kepochi lagi ke nak tahu kehidupan aku so aku pon macam dah malas nak
layan blog tu biar lah ianya begitu
layan blog yg sememangnya aku nie lagi bagus......

No comments:

Post a Comment