Monday 21 June 2010

♥ Flight ♥

Jumpa someone sebijik Hj Azhar OMG
aku sempat cakap eh saja sedangkan dalam hati berkata sejak bila tukar kejaya
aduhhhhhh dia boleh tanya kenapa u eh pulak terus jalan aku apa lagi
terkulat-kulat lar.....start dari itu dia panggil aku " U "
then cakap Shahqir tu anak i ohhhh Shahqir memang anak i hoccay......!!!
tapi bukan i yg hamil dan bersalin itu kak eta Shahqir sama darah dengan aku
( ala paham-paham je lar eh anak abang i kira anak i jugak kan )
so sampai jek dia kuar pakai spek aiseyyyy meruntun jiwa mak nyaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
kehkehkeh...!!! gedix lar pulak kan.....
hurmmmm perjalanan selama 23 jam...
10 malam dari London, manakala 10 malam ke jb dari KL
tak ke 24 jam..................????????????
penat siot..................tapi start tu tido dari kol 6 pagi biga join sekaki
terukkan.............???????????
hurmmmmm memory kad aku rosak aduhhhh masalah betol lar mencik mencik...!!!!!
tak pe selasa nak jumpa wong miahahahahhahaha.................!

No comments:

Post a Comment