Wednesday 2 June 2010

♥ Putih suci.... ♥

Tahun nie musim kete warna putih
pi lar peugeot nak booking kete untuk kakak then sis pilih colour white
kena tunggu lagi 2 bulan sebabnya stok colour putih dah habis
uikss dasat beno benar lar tiap-tiap tahun ada jek colour kete yg famous
memula dalam family yang cat kete colour putih ialah kak mai si CR-V tu
then abang han bmw X5, jepun-triton, pak tam-hilux aku pulak jazz
huh dasat-dasat adik beradik ke lima-lima colour white gitu
yang lelain white solid manakala aku sowang jek white pearls
bek pulak buat persatuan oren..miahahahahaha
kalau sis amek calour merah dia tak masuk join the club
kete kak eta si mini cooper plak colour hot chocolate....
aku ingat kan no plate jazz tu aku nak tukar lah macam number plat kak eta
dari jauh nampak timbul tapi sebenarnya rata tak timbul lawa pon lawa
kalau nak ubah kena bayar rm300 wat kat auto bravia tapi aku kena keje dulu lar
baru boleh buat hurmmm niat di hati nak letak macam kete yg aku tgk kat johor jaya
kat handle ada lampu tapi makan bateri pon kaw jugak arghhhh stress nya
kena fikir lagi apatah lagi melibatkan wiring bahaya effectnya nanti...
skrg nie rasa dah boleh imbangkan sedikit brek jazz supaya tak berhenti mengejut
hurmmm minyak pon kalau tekan dah ok lar tak macam dulu
urmmm dah lama tak bawa jazz kehkehkeh jimat minyak den.....
then fikir lagi nak ke letak segala benda alah tmpt kusyen, gear, handbrek, seat belt,
stering tu semua all complete set rm200 kalau benar amek 3 set erkkk bangkrap
memula memang lawa tapi ntah lelama aku fikir rasa macam semak aje lar
semua itu tak best lar plak.....
tadi masa pi makan kat desa harmoni ada satu pak cik nie tengok si jazz macam apa
pelik ke apa ke ntah lar aku pon tak tahu then aku masa revese tu
pak cik tu toleh lagi tengok sapa yang drive apa ke peliknya ke tengok orang drive jazz...??
hurmmmm orang kata dari amek jazz tambah sedikit dapat civic huh...?
ala apa-apa aje lar yg pentingnya ikut ler apa-apa kemampuan
aku nie pon dah byk bersyukur akhirnya dapat jugak aku kenderaan sendiri
masa tgk showroom Peugeot aku just masuk kat dalam sporty car
muahahahaha saja jek nak try test kena ke tak tapi depan dan belakang lebar
semacam aje cehhhhhh tak beshhhhhhhh
mum sengih aku pong cakap sayang giler dekat jazz hekhekhek
memang lar sayang sangat-sangat huhuhu
aritu pi kl lama boleh plak rindu kat si jazz....x sangka si bek pon rindu kat myvi dia
kehkehkeh agaknya kalau dah ada kereta sendiri bila lama tak nampak perasaan
rindu mula menusuk ke dalam sanubari kehkehkeh.....

No comments:

Post a Comment