Saturday 20 February 2010

♥ TIDAK ♥

Mulai hari ini detik ini dan saat ini

aku tidak akan sesekali mengikuti mak dan bapak pi majlis kahwin kawan mereka

kalau sedara dekat mesti lar kena pergi kalau tidak nanti dikata apa plak

alasan dan motif aku buat macam gitu ialah arghhh tension bila dipersoal sebegini

" BILA PLAK AWAK NAK KAHWIN, BILA PLAK GILIRAN AWAK BLA BLA BLA "

aduhhhh rilex sudah leyyy gua baru 20 okey blom ada seru untuk kahwin

bila sebut jek kecut sekecut alam perut aku tatut....

entah apa yang nak ditakutkan pon aku tidak pasti tapi takut......

takut lelaki itu tidak menyayangi aku sebaliknya nakkan benda lain

benda lain tu not BODY or TUBUH BADAN

tapi yang pasti takutnya sangat-sangat

bila fikir tanggungjawab memang saat menjadi isteri nie dikira berjihad

tapi kesabaran nak menghadapi nya...??

No comments:

Post a Comment