Saturday 27 February 2010

♥ Niang Rapik ♥

da tengok tapi bila kuar kat channel tv3 tak pernah sekali pong aku tgk
hahahahaha ok lar kelakar seram ( boleh gitu ek ? )
tak berani ohhh mau tengok bulat-bulat cian beg aku jadi manga untuk
cover muka disebabkan oleh takut cettt nak tgk tapi takut apa kes...??
pergi dengan Rashid, Fiza serta husband, Amy serta tunang
aku..? sis sama pak din ehh bek sekali hahahaha
abis aku kena gelak dengan mereka sebab aku menjerit ending seram mak nyahhhh
ehhh bukan seram tapi terkejut hoccay...!!
huhuhu terfikir gak ok ke aku nak tgk movie hantu nie
dah ler pengecut ada hati mau tgk...
kerja giler seyyyy aku buat ha'ah ek lupa plak nak amek gambar baru
kerlass cikit miahahahhahahha....!!
my CSL blueberry @ cube batery tak dicas until 8 hours
tapi taraaa aku tak charge sampai 8 jam tapi sebaliknya bila bateri kong
i baru charge coz i know yang bateri i sure akan rosak punya...!!
sebabkan malas nak menunggu sampai 8 jam maka ku buat begini
aku tak taw nape aku degil tak nak charge sampai 8 jam
and nak cari bateri lama ohhh tidak aku tidak tahu dimana aku letak
tapi yang bestnya CSL ada charge letak kat kereta bererti
jeng jeng jeng....!!!
anywhere suka link nie untuk test my broadband speed
http://www.speedtest.net/

No comments:

Post a Comment