Saturday 13 February 2010

♥ Allah Maha Adil ♥

Jangan nanti nak mengata aku nie tunjuk lagak pandai bicara
soal agama ...!!
see kebenaran depan mata apa tunjuk dimana jalan yang benar
entah lar susah nak mengerti ada saja rintangan dan dugaan
pelik lar aku perlu ke nak mandrem-mandrem untuk jadi mem besar
kesalahan orang aku tak boleh nak kata apa-apa lar sebabnya'aku sendiri
tidak tahu akan datang apa akan terjadi and aku bakal akan ada anak
satu hari nanti so tak perlu nak diceritakan tentang kesalahan orang
tapi cuma satu jek lar yang membuatkan aku rasa menyampah
dah tahu datang untuk berkerja so berkerja lar bukannya pi MENGATAL
masalah utama aku sekarang ini ialah aku sudah mula buat perangai
aku mula menyampah dengan orang yang cari pasal dengan aku
sampaikan aku merasa teramat-amat MUAK apabila mendengar atau melihat
gambar mahupon orangnya ataupon nama nya
entah aku pon dah tak taw nak wat macam mana untuk elak berperangai
macam gitu tapi entah lar siapa suruh mereka buat hal
kalau ikut kan aku giler-giler punyai meluat dengan dorang poyo giler
macam lar bagus sangat....!!

No comments:

Post a Comment