Friday 12 February 2010

♥ Bila kami sudah bernikah ♥

Soklan power dari F**

" Bila kau dah kahwin ko masih nak berblog tak "

maka jawapan dari aku ialah ofcoz and jawapan aku ada sedikit
berbau kelucahan siang kerjakan blog malam kerjakan teeeettttttttt
siot jek lar aku nie tapi tak apa dengan P*** jek berani sebabnya
aku type kalau mulut tak berani nak berkata macam gitu choiiii
aku nie dah gedix sangat lor....
erkk anggap aje lar aku tidak mengatakan ayat itu
itu semua salah jari yang menaip boleh gitu...??
semua nya bermula saat men lilypie lor
suruh F** men kat situ aku cakap dengan P**
patut ler pompuan bila dah pregnant bangga beritahu kini dah berapa bulan
hurmmm entah ek sekarang memang kata walau dah lepas nikah tetap
akan berbelog tapi apa-apa pon sapa lar kita nie nak mengetahui masa akan datang
jangan nanti bila lepas nikah belog aku pon dah selamat dilupakan ye lor
dah ada peneman hidup yang boleh bertukar cerita
kalau dulu hanya belog sahaja lor yang nak di story bila dah ada husband
mula bertukar angin aku rasa lar kan kalau akak-akak yang dah selamat
bernikah and ada anak berderet-deret ( tak bermaksud 5 ke atas berderet-deret
maksudnya anak dia 2 or 3 or 4 or 1 ) masih dengan jaya nya boleh update
story-story terbaru maybe time kerja or kat rumah time memalam anak dah tidur
kerja-kerja rumah dah settle maybe part nie aku tak pasti itu kena tunggu
sampai masanya aku ada husband and ada anak berderet-deret ( huh bapak dorang
pon belom lepas means jumpa lagi bebudak tu wujud kuatnya berangan )
tika dan saat itu akan terhurai segalanya and this blog
i tidak akan sesekali buang and tak akan sesekali memberi URL
kepada sesiapa dan tidak akan sesekali i sakiti seperti mana yang telah
mereka yang kejam itu buat TIDAK....!!
haiyyyaaa dedulu M*** pernah bangkitkan soal ini and now F***
entah lar ek kena tunggu lar bila dah selamat nikah and selamat mempunyai
anak berderet-deret maka nanti akan mengetahui bagaimana mencari
masa untuk update belog miahahahhahahhahahaha

No comments:

Post a Comment