Thursday 4 February 2010

♥ Mr Bean ♥

Encik Kacang nama Mr Bean yang telah di alih bahasa
dulu-dulu i think maybe form 4 or 5 gitu
selalu sementara nak menanti waktu buka pose
aku duduk dengan babam untuk tengok sementara menanti waktu berbuka
hurmm pergi Giant bawa si kenit
then balik kol 5 lebih gituk drive kereta pusing-pusing ke jalan luar
masa part aku lak amek si bek
first time amek bek tanpa ada dad kat sebelah untuk memerhatikan aku drive
cuak tapi best sebab aku baru taw apa kelemahan aku
masa amek bek tu agak lambat masa then aku try bawa laju ok
cuma kalau terlebih laju agak sukar untuk aku mengawal stearing
itu masalah utama dan masalah lain part simpang, kelajuan
then bila part simpang semua masuk so ada kete nie tampal P
so aku cakap aku nak join masuk sekali
bukan nak buli tapi kita sama-sama ada tampal P apa
then sis hengat totally permenant lesen ellow no lar
need 2 years untuk dapat full without ada P
menanti 2 tahun punya lar seksa sebabnya nak menjaga tatatertib isk
and bek ingat balik janji yang dulu kami buat sewaktu mula amek lesen
pak tam janji kalau kami bertiga past lesen dia nak belikan kereta persona buat
kami bertiga gunakan dalam arti kata lain kami berkongsi lar
and kalau aku or sis nak bawa kena amek and jemput bek dari tempat kerja
masalahnya part pagi nak menghantar ayooo punya lar malas nak bangun
mata gantuk macam mana nak drive...
kalau petang ok jek mata aku membulat...
endingnya bukan nya pak tam beli persona tapi MYVI OREN
keta favorite aku second choose
tapi tu untuk bek jek aku dengan sis hanya dapat lenjan si Matrix a.k.a ikan buntal
ok ohhh dari langsung tak dapat bawa
ok sambung balik masa amek bek tu terjumpa kereta exident ayooo seram ohhh
ngeri jugak tengok walau tak ada yang kemek dah mcm jadi apa
tapi part menyampah tu aku dah bagi signal untuk belok kiri tapi mangkuk sungguh
kereta myvi hitam tetiba nak hon aku cettt mentang-mentang si buntal tu
ada stiker P ada hati nak hon-hon ellloooo ko dulu pon macam gitu jugak hoccay
lagipon aku x salah mana ada orang masuk simpang bawa laju melainkan
simpang tu tak ada kenderaan masalahnya ada kenderaan berderet-deret plak tu
so selagi aku tak wat salah untuk apa aku nak mengelabah melainkan
kalau benar aku yang wat salah len cerita lor...
tapi best aku dah mula dapat memahirkan sedikit demi sedikit
cuma part parking jek masih blom handal and nak wat apa tak bersabar
sabar itu kan separuh daripada iman
best esok nak try bawa lagi nak tengok kemampuan diri sendiri...!

No comments:

Post a Comment