Sunday 7 February 2010

♥ Mr Lolli ♥


Nak berstory waaa baru balik dari jejalan
about kol 9 malam tadi penat nya kaki pon sakit
tapi still online jugak sengal kan
bukak zedge cari wallpaper untuk hp LG GD580 Lollipop
dah lama cari tapi bila tanya belom keluar lagi so dediam jek lar
then masa cari barang kat KLCC sekali lalu kedai LG aiseyy dah jual lar plak
so saja jek masuk untuk usha alamak cun cute plak tu
tipis jek best then pi lar kira-kira and mengecek akhirnya dapat jugak
syukur Alhamdulilah
and Insya Allah aku nak gunakan pada 14-02-2010
urmm tahun lepas pergi KLCC dedulu masa berempat i tak sure apa sebab tapi dalam
bulan 2 gitu pi beli LG ICE CREAM tak hengat plak kod hp tu
kuar pon valentine day jugak nie pon baru kuar minggu lepas ari sabtu
maybe kat jb lom kuar lagi kot tak pon dalam next week sure keluar punya lar
cuma ada satu colour iaitu pink colour hurayyyy dapat aku colour pink
sis nak colour black tapi keluaran tidak ada pas tu mamat cina tu bagitaw
ianya keluar tak banyak macam sini pink maybe tempat lain colour blue tak ada pink
erkk macam tak best lar plak macam gitu
hurmm jejalan and jalan and jalan
satu mall nie aku dah sampai hafal mana nak celah masuk semua nya dah taw
and aku beli accessories kete cute jek nanti nak letak lar kat kete matrix
sementara menunggu teeeetttt ( tak boleh nak story nanti kecewa plak )
huhuhuhu abis semua kertas Cikgu Rashid tunjuk and kasi homework hilang
dikerjakan oleh Biga dengan Umairah dah ler aku tak da umah
selalu tak jadi macam gini aduhhhh sabar je lar aku....
pergi dengan mum, dad,sis, mak and atek pergi pon sebab birthday mak
so cari ler apa yang patut then jumpa kak Annie untuk adjust cermin mata aku
akhirnya dah boleh and sedap bila pakai tak da lar rasa longgar ke bila tunduk
terjatuh ke then pi ler beli contact lens huh then aku ada bekenan contact lens
freshkloon mozaic ( tak pasti macam mana nak eja ) lawa sangat tapi
disebabkan keluaran baru and tak ada feedback dari orang yang beli
so tak berani lar nak amek walaupon lawa sangat tapi tak berani lar
takut tak sesuai sempat jugak kak Annie kasi contact lens percuma yang diberi
oleh pembekal dapat ler untuk 3 hari punya ok lar colour grey
suka colour grey, pure hazel and honey opss dengan mistical black
dulu pernah guna green masa 2004 manakala sis guna colour biru
ok kalau nak guna colour sebegitu muka memang tak kena macam hantu
aku pernah tengok orang nie gunakan colour hijau pekat and biru pekat
Ya Allah tolong lar sungguh tak kena dengan muka dia
kalau nak guna boleh tapi jangan yang terang alam tu isk buruk benar.....

No comments:

Post a Comment