Wednesday 3 February 2010

♥ Taufufa ♥



Taufufa cedap di mam time panas-panas tapi lagi power kalau
air gula putih tu tukar kepada soya beans panas
kaw-kaw seyyyy.....
saja jek post entry cite pasal taufufa sebab baru lepas mam taufufa
yang telah dibeli di pasar malam
urmm tutup story pasal taufufa nie nak bukak story lain plak
aku kalau bukak broadband buat sementara waktu nie hanya boleh update
blog facebook boleh bukak tapi agak slow farmville pon tgk ada kalanya boleh
adakalanya tak boleh and kat ruamh chats tu al maklum nampak jek ada on9
tapi x boleh nak borak-borak bukan bererti dah lain tapi keadaan yang tak
mengizinkan huhuhu
ym pulak kalau boleh masuk boleh lar kalau tak langsung tak boleh masuk
iskk try tgk sampai cukup bulan nie mcm mana kalau tak berapa nak okey
macam nak amek tindakkan huhu tindakkan apa ya ntah ler blom fikir lagi
sayang giler nak buang nak bertahan or lepaskan
apa yg aku merepek nie pon aku tak taw huhuhu
dah tak taw nak buat apa sekarang nie
tengok tv langsung tak ada cerita yang best
bukak laptop pon broadband tak okey sangat kalau nak pi meroyan pon
tak taw nak pi kat mana
akhirnya penantian aku dah pon berakhir :)
happy sesangat LESEN P aku akhirnya berada dalam gengaman
menanti 2 tahun untuk dapat lesen penuh agak menyeksakan jiwa dan raga aku
berjaga-jaga tapi x shuka parking tak okey lagik menyampah aku
tak pe lar kena slow-slow and tabah untuk bermula
ala baru-baru memang lar exited dapat lesen tunggu 5 tahun lagi
mesti dah malas nak drive lagik
lesen pon buat pekasam je lar...
anyway nak story berita terkejut semalam dapat masa mama call mum
mama beritahu bahawa pak cik yang suka duduk bawah blok dah meninggal
tak pasti apa sakit tapi pak cik tu meninggal saat duduk and muka tersembam
di meja pak cik tu peramah and 1.2.10 genap tarikh arwah atok sedara
meninggal sakitnya agak teruk last jumpa arwah atok Kassim masa raya kedua
masa dapat berita tu macam tak percaya yg arwah atok kassim dah tak ada
and nenek tak dapat tgk kepergian adiknya dah ler aritu arwah atok Amin
meninggal isk satu persatu atok sedara aku dah tak da
rasanya dah habis kot atok sedara aku..
dah ler tak pernah dapat jumpa atok btol yg dpt jumpa atok sedare jek lar......!!
jauhnya tajuk dgn isi melencong huwawawa.....

No comments:

Post a Comment