Thursday 11 February 2010

♥ Nanes and Nanes and Nanes ♥

Aduhhh kenapa dengan aku nie asyik menanes ajek kerja
dah macam tak ada benda lain nak buat
sensitif terlebih sangat lar aku nie tak tahu kenapa
isk dapat sms love u pon melalak macam apa sebak siot
nak post ayat-ayat tu

" Gd nite my dear..sweet dream..love u always "

sebak giler tak tahu kenapa perlu ada rasa sebegitu sekali
aku rasa macam nak on kan balik blog nie dah rindukan
sangat-sangat nak kan ia nya kembali normal seperti asal
entah aku tak taw sampai bila ia nya nak jadi sampai begini
arghhhhh kenapa dengan aku nie terlampau sangat sensitif
macam bebudak kecik melalak nakkan sesuatu
aku dah drive kete pergi dan balik Jusco Alhamdulilah aku dah boleh
yess nanti ari apa nak try lagik lar
kena belajar step by step mula try satu demi satu
tak boleh nak try sekali gus but just parking not ok lar
senget geram sangat aku asyik tak okey jek
arghhhh terbangkit semula membuatkan luka terhiris lagi
entah lar sukar untuk mempercayai antara satu sama lain
berat kepala aku untuk memikirkan ia
kenapa lar terjadi rintangan demi rintangan penat rasanya
now aku feel happy and bebas dari mereka sebebas bebas yang boleh
aku rasa seperti semua nya mimpi semalam and aku rasa seolah
aku tak pernah mengenali mereka..
amek result teramat-amat lar malas menjejak kaki
aku dah tak ada napsu nak tengok result aku
maybe apa yang cikgu Rashid kata betol mesti punya lar....
aku tak pernah kacau kehidupan orang apatah lagi memisahkan
atau membuatkan orang berpaling demi aku tapi kenapa eh
orang suka sangat menyusahkan hidup aku menyusahkan family aku
sila jaga tepi kain sendiri jangan sebuk jaga tepi kain orang
meluat btol aku dengan orang yang sebuk nak amek tahu hal orang
sedangkan hal sendiri teruk jugak
and paling-paling aku menyampah lar kan orang yang tahu nak menghina
dan mengutuk orang lain sedangkan diri dia lebih teruk dari orang yang
dikutuknya entah mana letak akal fikirannya pon aku tak pasti....
malas lar nak celoteh mengenai ini ianya boleh membuatkan hati aku
luka berdarah kembali susahnya untuk jaga 2 blog untuk menutup mata
sampai bila aku harus berpura-pura lagi...? aku dah penat nak berpura-pura :(

No comments:

Post a Comment