Monday 8 February 2010

♥ Happy ♥

Happy bila begini meow
tapi aku sendiri tengah fikir bagaimana dengan nuffnang aku
perlu ke aku exchange link...??
urmm niat di jiwa tak nak tukar kerana aku nak gunakan ia lagi
and aku tak nak deleted blog nie yes aku tak nak deleted pon
tapi macam mana nak adjust sampai orang tak dapat kesan orang itu ialah
kenalan aku yang memberi masalah kepada aku
iskk pening kepala nak memikirkannya...
no idea lar nak wat macam mana
aku tengah menanti waktu jam 10 malam hehehehhe
meow-meow-meow-meow
nak tukar sekarang or nanti eh...?
today or 14 nie ek..??
gambar wallpaper dah di ambil cuma tinggal nak masukkan je lar
tapi entah ek nak guna sekarang or nanti...!!
buntu and berbelah bagi hhhhhmmm
sengal lar aku nie benda-benda begini pon nak memeningkan kepala otak
urmm apa daa tak perlu nak memikirkan ia
now i am happy yang aku boleh melakar and berceloteh apa saja tanpa perlu
risau memikirkan risikonya
dengan senang hati aku boleh buat apa saja...
dah lama perasaan ini aku rasa bila bebudak kolej aku taw tentang blog aku
seolah-olah aku dah mula tak bebas untuk berceloteh...
now i feel perasaan lama aku semula suka-suka best-best nya...!!
tenet aku dah mula slow sangat nak loading punya lar lembap macam hape
and aku rasa aku nya broadband dah kena bayar lar...
aku nak try tengok lepas bayar macam mana and aku rasa baik pi bayar kat
CS je lar senang cikit buat urusan dengan si Juan tu.....

No comments:

Post a Comment