Monday 26 June 2017

Raya Yang Membosankan

Tahun nie raya bosan dohhh
tv tak ada cerita best pon stress aku dulu every night cerita
best time tu jugak keluar beraya dengan arwah nenek
kali nie bila arwah nenek dah tak de semua cerita
membosankan just rasa macam normal day bukan raya day

Ada jugak aku merayappergi jusco jalan-jalan cuci mata
lagik best dari duduk rumah hahaha tapi confirm
orang punya ramai macam semut api hmm malas lah
nanti carik parking susah lepas tu bersesak-sesak
arghhh nak pergi sephora nak shopping makeup :p

Just another boring day...
dari semalam mana ada selfie raya
tak de pon amek gambar satu family see nampak
sangat dah tak koser nak amek gambar walaupon
beriya-iya makeup cuma si yayaz jek dok selfie
rajin betol dia...

Aku belom edit vlog dengan upload malas arrr
tak de apa yang best pon pasal raya just sama macam
normal day and aku rasa raya nie dah tak ada apa-apa
erti lagik macam aku cakap a normal day..!!!
bosan day jugak sebab hari-hari buat benda yang sama
mana tak bosan huhuhu

Ingat nak tidur lah sampai ke petang but nan hado
mana boleh tidur lelama kalau dulu boleh lah
but now cannottttt.....!!!!

Semalam tak taw kenapa kena sakit perut macam cirit birit
tapi tak selalu masuk toilet lah just 2 kali tapi cukup
membuatkan aku takut nak makan lagik ehh ada kena
mengena ker no lah maybe perut terkejut kot makan banyak
kali selalunya sekali jek so tu yang dia buang apa yang masuk

And yayaz belanja ice cream yummmyyyyy
entah apa angin budak kenid seketol tu dapat duit raya
belanja ice cream hahaha...

Okey next nak buat apa selain edit vlog...!!!
rasa macam nak main makeup lagik but kali nie moh ler
main selfie ^_^

No comments:

Post a Comment