Friday 9 June 2017

Ala-ala Boy

Aku buat kerja menggila sebab potong rambut pendek kaw-kaw
seakan akan lelaki yes pendek sangat pendek hahahha
ingat nak buat macam upper cut kalau tak silap
then mum kata tak senonoh so kita batalkan niat
just potong habis now rambut aku dah macam tak berapa
nak senonoh hahahahha

Bukan apa rambut asyik gugur then aku tak de time nak belai
bila mandi rambut belom proper kering terus ikat
so makin worse lah kan

So potong then jaga elok-elok
lelagi rambut nipis macam dah nak botak scary derr
now time untuk jaga secara proper
aku nak use baby shampoo tu untuk lebatkan rambut baby
so aku nak try dengan harapan bila makin panjang and makin
better tak de nampak botak kat atas kepala

Baru ingat dah tak nak potong rambut nak biarkan panjang
but nan hado last aku rambut panjang paras pinggang masa
2012 then sampai sekarang dah tak mampu nak panjang
macam tu lagik :(

Tak pe nie permulaan untuk belai dan jaga rambut elok elok
sedih tengok rambut ku macam arghh susah nak cakap
dah macam tomboy pulak huhuhu
tapi demi nak elokkan rambut balik aku redhaaa
mana taw lepas nie dah boleh panjang macam tahun 2012
balik hikhikhik

Dulu rajin buat treatment tapi bila kena sakit kepala huru hara
so aku memang dah tak nak buat lagik biarkan jek
janji sihat and lebat dah cukup no more rebonding or curly
dulu rajin dye rambut sekarang dah tak boleh walaupon
aku nak sangat color pink :p

Zaman color rambut, rebonding or curly or treatment
dah habis malas nak buat semua tu
walaupon dulu gigih malam raya buat rambut berjam jam
hahahhahaha ehhh terthrow  back pulak
ngeh ngeh ngeh

Kejap lagik buka puasa ^_^

No comments:

Post a Comment