Friday 2 June 2017

Fidget Spinner

Uhh terjebak jugak beli fidget spinner...!!!
beli masa first day ramadhan malam tu lepas celebrate birthday daddy
then lap-lap yayaz tukarkan baju terus pergi pasar borong untuk beli
fidget spinner memula nak beli ada lampu tapi ringan semacam
so beli yang tak ada lampu

Rezeki sorang 1 dapat hahahha
so let me explain siapa punya sebab ada 4 then aku letak no so senang
untuk explain hahahha

1.Pak tam punya
2.Yayaz punya
3. Aku punya
4. Kakak punya

Paling laju si yayaz punya syok wooo
yang aku punya depan belakang color lain
tapi yang paling laju tapi slow daripada yayaz punya lah
yang bahagian belakang color orange

Ala tak kisah sebenarnya laju ke perlahan just main untuk suka-suka
jek bukannya nak release stress pon huhuhu stress aku nie tak akan
mudah nak release macam tu jek susah woooooo..

Ikut box RM17 lepas tawar menawar dapat lah RM10 yeaayyyy
dapat lah seketol fidget spinner walaupon orang kata beli tasbih
lagik bagus biasa lah bila dah jadi trend so sana sini wajib ada
seketol so boleh lah main lawan siapa spin paling lama

Weyyy kalau nak lama tengok jek kipas hahahha
selagi tak tutup selagi tu akan spin yer
and tak perlu pon beli mahal-mahal just murah then boleh
spin dah cukup bagus

Kebetulan masa tu yayaz kena balik rumah mak dia
so dah balik baru boleh main sama-sama
best jugak main lawan spin tapi as usual aku kalah sebab
fidget spinner aku tak selaju yayaz punya hahahhaha
baca kat facebook kalau nak laju bearing tu kena rendam
haishh kalau reti pasang balik kalau spesis aku tak reti jahanam
baik-baik boleh main terus kena buang dalam tong sampah

Si kakak punya sofea jatuhkan then terus stuck
tak nak spin so aku fikir apa nak buat then entah macam mana
bearing tu punya bulatan dah longgar so ketatkan balik
then can spin as normal yeaaayyyyy

Tapi belom tahap gian asyik nak mian tu jek
bila teringat baru main spin kalau lupa terbengkalai
tak de time woo nak main sangat huhuhu
busy memanjang lelagi lepas buka terbongkang
 

Actually tak dapat nak terbongkang sangat sebab si sofea
siapa nak jaga woii mak dia balik 11 lebih malam dekat kol 12
minah tu kalau tidur dapat jugak terbongkang masalahnya
dia tak nak tidur uhuhuhu

So sampai bila trend nie entah lah tapi 1 jek aku boleh cakap
tunggu time raya kat tangan semua orang akan ada...!!!



No comments:

Post a Comment