Wednesday 14 June 2017

10 Malam Terakhir Ramadhan 1438


Sedar tak sedar kita dah berada di penghujung bulan ramadhan
rasa macam ehh kejapnya puasa dah nak habis but apesal radio
tak banyak lagu raya :p
so betol ke dah nak raya nie hahahha poyo okey
this year untuk yang besar tak ada persiapan raya as aku cakap aritu
just recycle baju yang lelama kita beri nafas baru

Nak raya ke mana biasa lah sedara tak banyak kan
so raya ke tak raya ke just sama hari jek macam usual huhuhu
this year satu per satu sakit aku nie still sakit lagik suara dah rock habis
nie sofea pulak demam panas then si yayaz sakit telinga

Ya Allah macam nak nangis okey bila semuanya sakit serentak
aku mana dengan rasa "high" sebab makan ubat batuk then malam
tak boleh tidur pagi dah bangun awal so huru hara system badan
nie aku nak kena standby air 2 bottle....

Bila lah semua sakit nak syuhhh syuhhh syuhhh seksa jiwa raga
semua serba tak kena aku syak kalau aku puasa makin worst
confirm buka punya sebab dah tak mampu nak control
perut lapar tapi aku sanggup tahan then tidur dulu janji badan
balik to normal scary okey...

Tak berani nak dukung sofea lelama goyang woo badan
pulak tu si sofea sakit then nak mengepit jek hmmm
nasib baik lepas bangun tidur feel better tapi lepas buka
rasa balik weak....

Si kakak kerja tak boleh cuti so meraung lah aku kat tepi bucu
menahan sakit diri sendiri then jaga sofea and yayaz
kami bertiga sama-sama sakit serentak so memanggg haishhhh
susah nak cakap banyak....

Aku risau kena tonsil but tak teruk cuma luka pasal batuk kahak
sebab tu suara rock habis kelakar pulak dengar suara sendiri
hahhaha nak jerit pon tak boleh :p
senyap sikit rumah dari dok jerit panggil yayaz dengan sofea
cannot tahan woo lelagi kalau dorang buat perangai
nak nangis rasanya....

Dorang berdua datang buat perangai sama-sama pulak tu
lagik lah rasa nak nangis tapi mampu menangis dari dalam jek lah

So tinggal lagik beberapa hari puasa...
aku pon tak sure lagik seminggu nie bila boleh start balik puasa
nampak gayanya tersasar jauh lagik lah azam aku
as usual bila puasa jek semua sakit attact aku kaw-kaw
sampai rasa macam eiiiiii jahattttt.....!!!

No comments:

Post a Comment