Tuesday 6 June 2017

Aku Terjebak Akhirnya

Yuhuuuuu aku terjebak dengan mermaid aka fish tail brushes
kebetulan buy 3 RM30 so pe lagik meh kita beli hasil duit pecahkan
duit tabung muahahahhahaha

Bezanya yang nie ada cap tapi bukan dalam plastic so need extra care
kalau tak takut calar balar jek si fishy nie huhuhu
masa beli tu stock sangat sikit wey kira rezeki lah dapat semua
color-color fishy brushes yeaaayyyyy i like it bebehhhhhhh
aku suka brushes nie pasal sekali zasss semua celah-celah dapat

And yang nie color bulu brushes pon lain sikit
tak macam yang lagik satu click here untuk tengok
but aku tak kisah janji pakai best tak banyak cekadak
then memudahkan proses untuk aku bersiap hahahhaha

Satu tu pulak aku nak pakai khas untuk estee lauder foundation
sayang nak bukak and pakai sebab kalau habis mana aku nak
cekau duit untuk beli oiiiii hahhahaha so lagik 2 tu simpan as stock
mana taw musim dah habis then bulu brushes rosak so mana
nak carik lagik kan

Memula masa beli tu 1 RM15 then kalau 2 kononnya free 1
so masa tu beli dulu rm15 sekali syok tu yang beli yang kononnya
free 1 actually dah jatuh harga RM10 sama jek
tapi nampak lagik syok kan sebab dapat 3 dengan harga rm30
kalau normal rm30 cuma 2 brushes jek

And masa beli nie store lain tapi masih sama kat pasar borong pandan
cuma tempat kedai lain dia kat bahagian belakang yang ada jual
handphone and yeaaayyyyy hahahhaa now aku simpan dulu
nanti bila dah pakai foundation tu baru kot pakai yang baru
tapi kan macam sayanggggggg nak pakai huhuhu sebab lawa

Hmmm i bekenan yang black matte tu cantik giler
kalau ada color pink matte lagikkkkk cantik
but yang colourfull tu pon cantik sangattt
and rose gold tu sangattt cantik arghhhh sayang giler nak pakai
just nak simpan jek boleh tak :p

No comments:

Post a Comment