Thursday 29 September 2016

No More Sharing

Hari tu masa raya haji sedara datang then makcik aku kata nak pakai makeup aku pasal nak amek gambar buat profile picture kat pesbok aku pon okey jek lah kasi

Sekali bila aku pakai makeup uwaaa muka aku breakout nampak sangat tak boleh nak share makeup dengan sesiapa tapi bila share dengan mum and kakak okey pulak tak de breakout

Lepas nie tak nak lah share takut breakout lagik tapi tu lah nanti orang kata aku nie kedekut pulak tak nak kasi share makeup

Maybe skin aku now extra mentel hanya yang tertentu saja yang boleh share :p tetiba skin demand macam-macam sabo jek lah ekkk

Nie kira first time lah muka aku breakout sebab share makeup pelik betol lah selalu okey jek muahahaha

Aku always basuh brush sponge semuanya aku bersihkan disebabkan aku bukan pakai everyday makeup so every 2 weeks aku pastikan semuanya bersih dari kotoran

Kalau boleh nak always bersih tapi brush tak boleh nanti lelama rosak pulak so aku akan pastikan bila dah betol-betol kotor baru aku bersihkan

Bila skin mengegada so jadiklah macam gituk nak cakap aku kedekut ke apa cakap lah I don't care..!!!

Hmmm baru muka nak smooth sekali terbreakout pulak muahahahhaha padan muka aku.....

No comments:

Post a Comment