Wednesday 14 September 2016

Lebamm Ohhh Lebam

Aku tak taw macam mana nak hilangkan bekas lebam kena cucuk amek darah 

Dah lah ada cute tanda lepas tu bila terkena walaweyy sakit siakkkk 

Aku tak sabar nak hilangkan tanda lebam lepas tu aku tak sabar nak sihat sepenuhnya ye lah esok dah seminggu tapi bila diri lama jek tetiba badan dah rasa semacam jek

Last-last aku rasa tak sedap badan serba tak kena semua serba merimaskan and serba melambatkan lah senang cakap

Sampai sekarang aku tak berani nak dukung sofea if keluar jalan and bila yayaz tidur dalam kereta aku tak berani angkat dukung

Lebih suka memerap dalam rumah dari keluar rumah hmmm tak taw kenapa tetiba jek rasa macam tu semalam keluar beli makan sofea memula tak nak ikut then kakak ajak teman

Then tadi keluar uruskan sekolah yayaz bila balik rumah penat plus lepak sangat sangat kepenatan extra triple 

Lama betol lebam kali nie dulu seminggu jek dah hilang maybe nie nak ingatkan aku degil lagik tak nak dengar cakap mum kan hah rasalah Allah beri balasan..!!

Tapi niat aku untuk keluarga bukannya diri sendiri entah lah mungkin ada hikmah atau ada perancangan lain yang Allah dah aturkan buat kami and aku berharap yang lebih baik and elok

Hurmmmm entah lah kan kekadang rasa macam diri nie tak berguna and menyusahkan mum daddy..... :(

No comments:

Post a Comment