Friday 2 September 2016

Melepaskan Kedukaan

Bulan lepas kan sephora buat sales semperna hari merdeka so few eyeshadow palette below than RM60

Aku punya excited nak beli palette yang aku impikan dengan harga RM52 sekali pergi semuanya habis pada hari pertama orang beratur beli

Punya lah kecewa aku....!!!!

Disebabkan kecewa apa yang aku nak tak dapat aku pon beli lip cream dari nyx masa capai tu test kat tangan ehhh lawa pulak color red orange 

Kali nie code Manila nasib baik ada stock so tak de lah double extra frust

Next time nak beli lagik maybe sekali beli 5 ketol :p

Then aku masuk daiso nak carik brush egg yang ramai guna untuk basuh brush makeup aritu carik selalu tak de agaknya rezeki untuk menutup kedukaan hati aku ada banyak stok maybe just 2 color jek yang ada

Alhamdulilah akhirnya dapat jugak egg laundry board aka brush egg versi daiso 

Sekarang tengah geram dengan lip cream nyx rasa macam nak borong semua color jek tapi still boleh control 

Nanti nak kumpul duit beli lagik 5 ketol sekarang termasuk nie baru ada 3 ketol

Lain yang aku plan nak beli bila balik lain pulak yang aku bawak balik 

Tak sabar nak pakai code Manila padahal yang lagik satu aku belom bukak and pakai....

So nie hasil kedukaan aku pasal nak eyeshadow palette tak dapat

No comments:

Post a Comment