Monday 5 September 2016

Internet Nazak

Stressnya dah beli internet pon still slow sometimes tak boleh loading pon geyammmm

Yang lelain pakai okey jek tak de masalah bila kena part aku ehh pe hal mengada sangat

Phone mum kat bilik aku 4G tapi phone aku dalam bilik aku 3G kekadang E nak lagik best kekadang No Service kau ghasa

Aku tak taw line aku problem or handphone aku problem

Kitaorang sekeluarga use umobile pakej yang sama prepaid yang sama data plan yang sama kecuali aku sebab extra beli internet lagik or maybe dalam rumah ke sebab few days nie line dalam rumah makin slow and low 

Phone aku dalam bilik mum terus tak dapat detect internet tapi mum dengan kakak boleh pulak hmm

Stress okey loading lama tapi internet jalan laju hmmmm

I nak tukar new phone....!!!!!!

P/s time aku nak post 3g hilang then terus no service hmmm aku tak taw lah apa yang masalah sebenarnya boring

No comments:

Post a Comment