Wednesday 28 September 2016

Drama La Sangat

Aku dah penat lah dengan drama manusia asyik nak jaga hati kau jek habis hati aku hati keluarga aku ada kau jaga hah...!!!

Ada sebab utama kenapa aku remove and block kat FB pasal aku dah penat lah nak tengok kepura-puraan kau sekeluarga lagipon dalam masa yang sama aku perlu untuk lindungi keluarga aku jugak

Sampai bila aku nak korbankan media social aku semata-mata nak jaga hati orang aku pon perlukan kebebasan untuk buat apa saja yang aku nak..

Bila dapat taw apa yang mereka lakukan dengan langkah permulaan aku remove and block biarlah nak cakap apa suka hati aku lah fb aku

Isu create new fb then tak add as friend pon jadi isu jugak lepas tu tanya kenapa block hmm haishhh susah jugak manusia nie kan

Demi malas nak panjangkan isu aku pon cakap fb aku ada problem so aku create new fb then add mereka malas lah asyik cakap sampai hati block lah ini lah itu lah

Mereka tak sedar perbuatan mereka yang buatkan hati aku tawar nak bebaik macam dulu sudah lah bila masa senang hari-hari menempel bila dah susah menjauhkan diri

Aku need orang yang positive tak mau orang seperti itu so langkah terbaik adalah dengan menjauhkan diri so gasak lah orang nak cakap apa

Dah penat nak jaga hati orang jek lagi satu aku hidup dalam dunia nie untuk hidup bahagia gembira bukannya untuk jaga hati orang

Sudah diam-diam jek as friend kat FB tu jangan nak sibuk kat FB yang aku active just fikir lah kalau diletakkan di tempat kita apa yang korang akan rasa..!!!

Malas nak cakap banyak diam sudah lah kang kecikkan hati orang berdosa tapi orang kecikkan hati kita bahagia pulak hidup hmmm dunia dunia

No comments:

Post a Comment