Sunday 11 September 2016

Lupa pulak

Boleh pulak aku lupa esok raya and nasib baik dah keluar hospital kalau tak keluar nangis lah merayu dengan doctor 

Aku taw monday raya tapi aku lupa yang makin dekat haishhh apa daa

But Alhamdulilah semuanya dah settle and dapat keluar daripada hospital fuhhh legaaaaa

Kalau tak mana kelam kabut nak pergi hospital mana kelam kabut nak masak raya

Selalunya raya haji memang tak de sedara yang datang tapi aku tak nak lah kelam kabut sana dan sini

Syukur Alhamdulilah dah keluar hospital now tengah tunggu badan rasa baik jek still belom rasa kuat lagik

Hmmm badan still lemah ubat pulak pheww masin wooo lepas makan ubat mesti mata gantuk macam nak tidur lagik lah aku stress 

Cepat lah badan okey semuanya back to normal :(

No comments:

Post a Comment