Thursday 20 May 2010

♥ Wekkkkk ♥


Tadi pi tgk movie Andartu Terlampau 21 hari mencari cinta.....
ok lar so so jek lar nampak sgt ke"over" , ke"gedik"kan dan ke"seksian" ....
ada Fahrin perghhh cair jap jek about 5 saat jek....!!!
abis jek terus jejalan tapi kaki aku dah melecet so pi cari handplaster
sakit taw.....!!!
then dah letak plaster semua masuk ler ke dalam speedy...
berbekalkan duit rm50 ingat nak cari cd yg aritu tapi dah tak da hurmmm stress
then tgk lar Love Stories ada lagu best ada tak arghhh stress lagi last-last pi survey
pendrive ada tu 8 GB RM58 jek......( aku beli RM59 kat Giant )...
ok sebab utama mengapa aku beli lagi pendrive....??
aritu masa kete aku dah selamat berduaan dengan aku try ler burn cd masa tu
dvd so tanya ler bermacam-macam soklan kat cikgu Rashid nape tak boleh then rupanya
kena beli CD-BUNER cett melayang RM10 cd kaler black tersangat lar lawa
perghhh dengan semangatnya aku burn lar pastu pi kat kete play aiseyyy tak boleh plak
tanya atek then atek kata ada tak MP3 Player then aku kata lar ada tulis semua
so malas amek port biarkan kejap sis dah suruh aku call Azam untuk tanya nape
tak boleh tapi disebabkan oleh malas aku pon diam kan aje lar
then sis beli cd lagu lama-lama ( actually aku mencari cd itu kebetulan aritu aku tgh pokai
so aku tak beli bila ada duit cari balik arghhhh tension dah tak ada )
so try lar play then sekali boleh perghhh dalam hati berkata tak kan lar kena beli cd
original mau tak pokai semua ada lagu best ada tak best so masa balik tu
aku mengadu lar kat Abg Han bg taw apa semua yang terjadi then Abg Han kata kena beli
cd original lar tu aku pon diam aje lar hurmmm apa boleh buat......
pas tu 3.5.10 ( aku ingat tarikh sebab niat dihati nak hantar sebis ari sabtu sekali tutup
daa semperna cuti hari pekerja hampeh )
itu pon sebab aku call Azam tanya sebab tak reti nak wat appointment dengan
Wawa ( Pusat Sebis Kete Honda ) so minta ler tulun kat si Azam tu untuk uruskan
sekali malam tu aku lupa nak bertanya kat si Azam apa kes tak ley dengar CD Buned lagu
so tak pe lar aku ingat then balik sebis tu aku call ler si Azam untuk bertanyakan
sekali jawapannya " Tak boleh play cd burner kena guna thumb drive sahaja "
alamak sekali jadi begitu cehhh so dengan malu-malu tamben aku pon cakap
ok lar maybe silap aku kot tak bertanya kursus-kursus pasal my Muchuk tu
tak tanya pon sebab aku blur betol ke dengan apa yg ada depan mata aku nie
aku bermimpi ke aku berkhayal ke...kebetulan aku rasa tak selesa duduk berdua
walau tika itu semua ada yg kek dalam cuma aku dengan si Azam aje kebetulan
Paraz ingat aku nak pi jejalan so dia nak masuk tengok nak belajar
seyes masa dia ajar aku pasal Paddle Shift ( gear manual pada stereng )
tu aku bebenar blur so tak pernah lar aku gunakan cuma Pak Tam jek yg try gunakan
bagi aku masa penerangan Azam tu benda-benda tu semua LECEH...
baik aku bawak style aku...( Ada Style Lar....!!!! )
so tadi aku pi Giant beli lar pen drive itu sama colour sama besar seperti gambar diatas
meleleh air liuq tengok 16 GB, RM115 ( akan ku jadikan idaman sikit ari aku beli )
lepas nie nak try masukkan lagu nak try play tak pernah lagi aku cuba itu semua yihhaaaa
aku pelik ar adeyyy macam mana si Azam ley hengat nama penuh aku lagi
padahal dah sebulan lebih setahu aku ler kalau dah kes gitu org seperti itu sukar hendak
mengigati nama customer nya.....!!!!
aku gunakan Phone Mum untuk segala urusan Muchuk miahahahaha.....!!

p/s: Muchuk now pen drive sudah ada nanti boleh lar kita berdansa bersama yihaaa....

No comments:

Post a Comment