Thursday 13 May 2010

♥ Masih wujud lagi ka?? ♥

Masih wujud lagi ke lelaki seperti Adam @ Adamaya...?
lelaki yg penyabar, bertanggungjawab yg boleh memikul tanggungjawab
yg boleh menjaga aku serta anak-anak...?
mungkin wujud tp 1 dalam sejuta kot, maybe yg sudah memiliki isteri
entah lar susah untuk dikatakan soal sebegini hurmmm
tadi si bibik efi saja jek kenakan aku berkata
aku nie bila org cintakan aku aku wat tak peduli tapi aku mengejar cinta lain...
miahahahaha betol2 meow sapa itu biarlah rahsia.....!!!
hehehehe...sis jumpa si Piee wakakakaka nasib baik wa kemalasan nak ikut
disebabkan oleh Adamaya.....huh benda lepas dah tak de perasaan lagi pon wekkk
tapi kan untung giler lar Maya dapat suami macam Adam...
tapi orang seperti itu selalu bukan selalu pasti dapat isteri macam Maya
kalau aku nie spesis yang tak kose nak layan nak dapat macam si Adam tu
huh jauh pangang dari BBQ..( wa pinjam ayat sapa pon tak hengat lor )

No comments:

Post a Comment