Thursday 27 May 2010

♥ Expresi Dirimu dengan Xpress Music ♥




Alamak besaqnya picture nie.....!!! ( dah kecikkan )
ok seperti semua maklum bahawasanya aku beli hp nie masa pi umrah
( masa first umrah lor )
masa tu tengok hp ala nak try lar so pergi punya pergi survey akhirnya
dapat lar jugak wink wink wink
so yang ada hp nie ialah aku,pak tam, sis dan babam
tapi ending nya pak tam nya aku tak sure mana dia hilangkan
babam punya lar dah kena rembat dek si aton sepanjang mana kebenaran
aku pon tidak tahu....
sejak dari beli aku cuma gunakan beberapa minggu sahaja lepas tu simpan dalam
kotak diam-diam hekhekhek
sekali nak try guna tgk charge tak boleh hurmmm kopak gak duit beli bateri baru
hekhekhek so aku pong telah slmt gunakan and aku pi amek theme 5 ketul
huh selamat boleh pakai aku rasa lar kan aritu bibik salah kod theme lar
sebab tu tak boleh masuk or tak boleh send melalui bluethooth kena send melalui
memory yg best pasal hp nie aku ley wat keylock pada nak bukak lock itu sangat
bagus kerna tak perlu risau miahahahahahaha
la nie guna bateri baru kena charge 8 jam aduhaiiiiiiii
ingat tak nak charge sekali tgk bateri dah tinggal suku macam mana nie....?????
so deleted saja sms yg tidak berguna itu....
bibik guna hp nie colour red tapi dah jahanam gak dikerjakan dek air liur Payaz
baru bibik ingat nak kasi laki dia bila balik last-last hampir sudah hendak kondem......!!
then aritu aku tumpahkan air tembikai laici mak aiiii kaw punya power miahahahaha
sowie ye bibik tak sengaja................................
apa planning birthday daddy......i need some idea untuk wat apa
tapi aku pon tak tahu nak buat apa idea ooo idea mai lar kat aku
cian aku uhukkk uhukkkk waaaa
aku pon tak tahu nak beli present apa coz daddy tak berapa suka hurmmmm
apa nak wat ek kuar pi makan tengah hari ber-4 manakala bibik's tinggal umah
so tak taw nak wat apa no idea

p/s: untuk daddy, happy birthday semoga panjang umur murah rezeki :)
plzzz tak mo bising-bising and marah-marah.....

No comments:

Post a Comment